Lunchbox – makaron ryżowy z tapioką

Często brakuje nam czasu na przygotowanie posiłku do pracy. Mam ten sam problem. Przez długi czas starałam się iść na kompromis – jadłam zupę z Marchewkowego Pola lub Pyra Baru. O wadach i zaletach takiego stołowania jeszcze napiszę. Mam jednak mocne postanowienie poprawy 😉

Przygotowanie makaronu ryżowego z łososiem i szpinakiem zajmuje jakieś 20 minut a tak naprawdę absorbuje naszą uwagę jakieś 10 minut. Całość przy tym jest dość odżywcza – dostarcza pełnowartościowego białka (łosoś, serek, makaron), kwasów omega-3 (łosoś), błonnika pokarmowego (szpinak). Jedyne do czego mogę się „przyczepić” to makaron ryżowy, chociaż tu podobno przygotowany jest z mąki z brązowego ryżu.

Makaron ryżowy z tapioki ze szpinakiem, łososiem i twarogiem

Składniki
75 g makaronu z tapioką* (ok. 280 kcal)

50 g łososia kanapkowego* (ok. 90 kcal)

50 g twarożku domowego (ok. 45 kcal)

100 g szpinaku (ok. 30 kcal)

Pietruszka

Przygotowanie

Makaron zalać wrzątkiem i zostawić pod przykryciem na ok. 10 minut (aż będzie miękki). Szpinak odmrozić. Do makaronu dodać łososia, szpinak i serek. Całość podgrzać i wymieszać.

Całość: ok. 450 kcal

* Biedronka

 

3 Comments Add yours

  1. blotowlosa pisze:

    o rany jak to dobrze wygląda!

    1. nutriporta pisze:

      Tak? A obawiałam się, że zdjęcie jest takie sobie 😉 Dzisiaj mam podobne pudełko – pieczony łosoś, groszek, makaron ryżowy i serek philadelphia 😉

      1. blotowlosa pisze:

        u mnie roszponka z wędzonym łososiem, cherry pomidorkami i serkiem wiejskim 🙂

Skomentuj

