Czy można powiększyć biust za pomocą diety?

Rozmiar piersi jest uzależniony przede wszystkim od budowy ciała. W pewnym stopniu można jednak wspomóc naturę przez odpowiednią dietę. Zdrowa i urozmaicona dieta będzie miała pozytywny wpływ na ogół walorów urody, nie tylko na sam biust. Podobnie trudno cieszyć się ładnym biustem jeśli dieta jest złej jakości. W dobie obsesyjnego uwielbienia szczupłej sylwetki i obfitych piersi warto pamiętać że to podwójne szczęście rzadko chodzi razem – z reguły im kobieta jest tęższa tym większy ma biust.

Dieta która pomoże w zadbaniu o jędrne i pełne piersi powinna zawierać takie składniki jak:

1. Soja

Produkty sojowe zawierają fitoestrogeny – związki o budowie analogicznej do estrogenu. Estrogen stymuluje rozrost gruczołów piersiowych – fito estrogeny mają podobne działanie. Jedz soje i produkty sojowe – mleko, tofu itp.

2. Tłuszcz

Piersi zbudowane są w większości z tkanki tłuszczowej. Jeśli zwiększysz spożycie tłuszczu przytyjesz. Nie ma jednak możliwości wybrania miejsca gdzie tłuszcz ma zostać odłożony. Zwiekszenie masy ciała będzie jednak związane ze zwiększeniem biustu.

3. Sezam i siemię lniane

Podobnie jak soja, zwierają fito estrogeny. Sezam i siemię lniane doskonale komponują się z sałatkami i kanapkami.

4. Warzywa i owoce zawierające fito estrogeny.

Nie tylko soja i nasiona zawierają fito estrogeny. W mniejszych ilościach zawarte są również w pewnych warzywach i owocach np.: czosnku, fasoli i granatach.

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s